Premi "ACCEPTAR" per autoritzar-ne el seu ús, "REBUTJAR" per a rebutjar-les, o "CONFIGURAR" per a configurar-les.

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ:

Deixa'ns les teves dades i de seguida ens posarem en contacte amb tu per oferir-te més informació:

Nom

Cognoms

Telèfon

Missatge

Accepto la política de privacitat

L'equip de professors de l'Escola de Pastisseria

L'Escola de Pastisseria del Gremi de Pastisseria de Barcelona compta amb un equip de professors especialitzats del món de la pastisseria per impartir les diferents assignatures dels cursos. Al mateix temps, professionals externs a l'escola i actius en el món professional imparteixen classes magistrals, per tal que el nostre alumnat gaudeixi d'una formació completa durant la seva estada a EPGB.

Saray Ruiz
Professora

Jose Romero

Olivier Fernández