Màsters i Open Weeks

Si vols ampliar la teva formació, l’Escola de Pastisseria posa al teu abast màsters i Open Weeks específics, perquè tenim molt clar que la formació no té límits.

Màster Alta Pastisseria

Després de l'etapa de formació bàsica en pastisseria, ara toca anar a fons. El Màster en Alta Pastisseria et permetrà fer un pas més i crear el teu projecte de pastisseria.

Horari: Dilluns i dimarts. Tardes: de 16:00 a 20:00 h
Durada: Del 9 de setembre al 13 de juny. 272 hores
PVP: 5727€

Màster de Xocolata

Curs dedicat completament al cacau i les aplicacions de la xocolata, dirigit a professionals.

Horari: De dilluns a divendres, de 10 a 14h i de 15h a 18h
Durada: Del 15 de gener al 2 de febrer del 2024. 120 hores
PVP: 3200€

Màster Gelateria

En aquest curs aprendràs a gestionar un negoci i a obrir una línia de gelateria, així com la formulació del gelat i els diferents formats en què poden trobar-se per al seu consum i venda.

Horari: De dilluns a divendres. Matins i tardes: de 10 a 14 h i de 15 a 18 h
Durada: 5 al 16 de febrer del 2024. 70 hores
PVP: 2400€

Panettone International Open Week

Curs dedicat exclusivament a aquest producte màgic, en el qual podràs ampliar els teus coneixements al nivell més alt.

Horari: De dilluns a divendres. Matins: de 09:00 a 14:00 h
Durada: Del 2 al 6 d'octubre de 2023. 25 hores
PVP: 1400€

Curs de Brioixeria Open Week

Aquest curs et permetrà endinsar-te en el món de les masses, amb totes les seves tècniques de fermentació.

Horari: De dilluns a divendres. Matins: de 09:00 a 15:00 h
Durada: 22 al 26 d'abril del 2024. 30 hores
PVP: 1400€

Bean To Bar 100% i Aplicacions Open Week

Darrere d'una gran xocolata hi ha moltes variables, i gairebé totes en mans del pagès. Més benefici per al pagès, més control i coneixement per a la xocolata. Ens acompanyes en aquest apassionant viatge?

Horari: De dilluns a divendres. Matins: de 10:00 a 14:00 h
Durada: Del 13 al 17 de maig del 2024. 20 hores
PVP: 1200€

No trobes el curs que estàs buscant?

Contacta amb l'Escola