Tots els camps són obligatoris

Sexe

Nacionalitat

Ciutat

Data de naixement

Curs en el que estàs interesat

Any acadèmic

Com ens has conegut?

Altres
Quin?

Màster Màrqueting Gastronòmic

En un entorn tan dinàmic com el sector gastronòmic, on les noves tendències i els factors emocionals són tan importants, sorgeix la necessitat d'innovar des d'una visió del màrqueting on el client sigui el protagonista.

Horari: Dilluns a divendres. Matins: de 10:00 a 14:00 h // Durada: Del 9 al 27 de novembre de 2020. 60 hores // PVP: 3200 €

Alumnat

· El curs està limitat a un màxim de 15 persones.

· Aquest curs està adreçat a professionals en actiu que vulguin especialitzar-se dins d’aquesta branca professional.

Contingut de curs

1. LA INDÚSTRIA GASTRONÒMICA: CARACTERÍSTIQUES I EVOLUCIÓ
· Evolució històrica de la indústria gastronòmica
· Principals característiques del mercat gastronòmic local
· Tendències globals gastronòmiques
· Principals característiques del client gastronòmic
· Gastronomia com a eix de posicionament turístic
· Tipologia i formats de negocis gastronòmics: quin format s'ajusta millor als meus clients?
· Factors clau d'èxit del negoci gastronòmic: quines variables necessito per ser rellevant?
· Anàlisi de casos d'èxit

2. INTRODUCCIÓ A L'ESTRATÈGIA I AL DESENVOLUPAMENT DEL MODEL DE NEGOCI
· El concepte d'estratègia i el seu rol en l'èxit empresarial
· Factors clau d'èxit per a la implementació de l'estratègia: què he de tenir en compte per aplicar amb èxit l'estratègia?
· Desenvolupament conceptual del model de negoci: quines àrees he de tenir en compte?
· Canvas Model: com crear un model de negoci gastronòmic?
· Anàlisi i valoració de diferents models de negoci gastronòmic: quina és la proposta de valor adequada?

3. MÀRQUETING STRATEGY
· Estratègies de segmentació: a quina part del mercat em dirigeixo?
· Estratègies de posicionament: com vull ser percebut?
· Estratègies de creació de marca: quins atributs ha de tenir la nostra marca?
· Estratègies de fidelització: com fem que els nostres clients repeteixin i ens recomanin?
· El màrqueting MIX del sector gastronòmic

4. MÀRQUETING DIGITAL
· Introducció al màrqueting digital: com afecta la digitalització al màrqueting i al nostre negoci gastronòmic?
· El pla de màrqueting digital: com donem forma al pla d'acció?
· Tàctiques de màrqueting en funció del cicle de vida del client: en quines fases i com interacciona amb el client?
· Cas pràctic: (a determinar)
· Xarxes socials: com podem treure'n partit per millorar el nostre negoci?
· Màrqueting de continguts: com et pot ajudar a crear la teva marca i obtenir clients?
· Presència en cercadors SEO/SEM: què he de fer per aparèixer en les primeres posicions?

Reserves i matrícules

· Cal que us adreceu a la secretaria de l’escola, plaça Pons i Clerc, 2 (cantonada carrer Comerç), de Barcelona, per informar-vos de les dates de les inscripcions.

· Podeu demanar informació als telèfons 93 268 78 77 (escola) i 93 317 39 98 (Gremi de Pastisseria) al correu electrònic escola@pastisseria.cat o bé a la web www.escoladepastisseria.cat.

· Les peticions s’atendran per rigorós ordre d’inscripció i es tindrà en compte la limitació de places de cada curs.

Preus del curs

· PVP: 3.200 €*

* Descompte per als agremiats
Descompte del 25% per als titulars o treballadors d’una empresa agremiada al Gremi de Pastisseria de Barcelona.

Condicions de pagament

· El curs s’haurà d’abonar en la seva totalitat abans del seu inici.

Altres consideracions

· Es considerarà formalitzada la matrícula un cop s'hagi abonat la totalitat de el curs.

Per si busques residència on allotjar-te durant el curs

Barcelona Resident és una nova residència a tocar de l’Escola de Pastisseria. Disposa d’habitacions individuals, amb bany privat i sortida a l'exterior, amb un espai per combinar l’estudi i el descans, fibra òptica simètrica, TV, nevera petita, ampli escriptori, climatització i armari de gran capacitat. La residència també compta amb altres serveis, com una sala d’estudi, menjador comunitari, bugaderia, recepció 24 h, solàrium, etc. Vine a descobrir-la!

Els alumnes de l’Escola de Pastisseria gaudeixen d’unes condicions especials a Barcelona Resident:

· Matrícula gratuïta: en inscriure’s a la nostra residència d’estudiants.

Oferim:

· Habitació individual amb bany privat.
· La millor ubicació possible.

Per a més informació, visites o sol·licitar pressupost contacteu amb nosaltres a info@barcelonaresident.cat
o al telèfon +34 93 268 78 79

No trobes el curs que estàs buscant?