Màster Màrqueting Gastronòmic

En un entorn tan dinàmic com el sector gastronòmic, on les noves tendències i els factors emocionals són tan importants, sorgeix la necessitat d'innovar des d'una visió del màrqueting on el client sigui el protagonista.

Horari: Dilluns a divendres. Matins: de 10:00 a 14:00 h // Durada: Del 9 al 27 de novembre de 2020. 60 hores // PVP: 3200 €

Alumnat

· El curs està limitat a un màxim de 15 persones.

· Aquest curs està adreçat a professionals en actiu que vulguin especialitzar-se dins d’aquesta branca professional.

Contingut de curs

1. LA INDÚSTRIA GASTRONÒMICA: CARACTERÍSTIQUES I EVOLUCIÓ
· Evolució històrica de la indústria gastronòmica
· Principals característiques del mercat gastronòmic local
· Tendències globals gastronòmiques
· Principals característiques del client gastronòmic
· Gastronomia com a eix de posicionament turístic
· Tipologia i formats de negocis gastronòmics: quin format s'ajusta millor als meus clients?
· Factors clau d'èxit del negoci gastronòmic: quines variables necessito per ser rellevant?
· Anàlisi de casos d'èxit

2. INTRODUCCIÓ A L'ESTRATÈGIA I AL DESENVOLUPAMENT DEL MODEL DE NEGOCI
· El concepte d'estratègia i el seu rol en l'èxit empresarial
· Factors clau d'èxit per a la implementació de l'estratègia: què he de tenir en compte per aplicar amb èxit l'estratègia?
· Desenvolupament conceptual del model de negoci: quines àrees he de tenir en compte?
· Canvas Model: com crear un model de negoci gastronòmic?
· Anàlisi i valoració de diferents models de negoci gastronòmic: quina és la proposta de valor adequada?

3. MÀRQUETING STRATEGY
· Estratègies de segmentació: a quina part del mercat em dirigeixo?
· Estratègies de posicionament: com vull ser percebut?
· Estratègies de creació de marca: quins atributs ha de tenir la nostra marca?
· Estratègies de fidelització: com fem que els nostres clients repeteixin i ens recomanin?
· El màrqueting MIX del sector gastronòmic

4. MÀRQUETING DIGITAL
· Introducció al màrqueting digital: com afecta la digitalització al màrqueting i al nostre negoci gastronòmic?
· El pla de màrqueting digital: com donem forma al pla d'acció?
· Tàctiques de màrqueting en funció del cicle de vida del client: en quines fases i com interacciona amb el client?
· Cas pràctic: (a determinar)
· Xarxes socials: com podem treure'n partit per millorar el nostre negoci?
· Màrqueting de continguts: com et pot ajudar a crear la teva marca i obtenir clients?
· Presència en cercadors SEO/SEM: què he de fer per aparèixer en les primeres posicions?

Reserves i matrícules

· Cal que us adreceu a la secretaria de l’escola, plaça Pons i Clerc, 2 (cantonada carrer Comerç), de Barcelona, per informar-vos de les dates de les inscripcions.

· Podeu demanar informació als telèfons 93 268 78 77 (escola) i 93 317 39 98 (Gremi de Pastisseria) al correu electrònic escola@pastisseria.cat o bé a la web www.escoladepastisseria.cat.

· Les peticions s’atendran per rigorós ordre d’inscripció i es tindrà en compte la limitació de places de cada curs.

Preus del curs

· PVP: 3.200 €*

* Descompte per als agremiats
Descompte del 25% per als titulars o treballadors d’una empresa agremiada al Gremi de Pastisseria de Barcelona.

Condicions de pagament

· El curs s’haurà d’abonar en la seva totalitat abans del seu inici.

Altres consideracions

· Es considerarà formalitzada la matrícula un cop s'hagi abonat la totalitat de el curs.

Per si busques residència on allotjar-te durant el curs

Barcelona Resident és una nova residència a tocar de l’Escola de Pastisseria. Disposa d’habitacions individuals, amb bany privat i sortida a l'exterior, amb un espai per combinar l’estudi i el descans, fibra òptica simètrica, TV, nevera petita, ampli escriptori, climatització i armari de gran capacitat. La residència també compta amb altres serveis, com una sala d’estudi, menjador comunitari, bugaderia, recepció 24 h, solàrium, etc. Vine a descobrir-la!

Els alumnes de l’Escola de Pastisseria gaudeixen d’unes condicions especials a Barcelona Resident:

· Matrícula gratuïta: en inscriure’s a la nostra residència d’estudiants.

Oferim:

· Habitació individual amb bany privat.
· La millor ubicació possible.

Per a més informació, visites o sol·licitar pressupost contacteu amb nosaltres a info@barcelonaresident.cat
o al telèfon +34 93 268 78 79

Descarrega més informació en pdf

No trobes el curs que estàs buscant?