INSCRIPCIONS CURS 2021-22

El divendres 5 de MARÇ obrim inscripcions al nou curs que comença al setembre.

Com funciona el procés d’inscripció?

Per reservar una plaça, heu de presentar la documentació que us detallem a continuació (de forma presencial a partir de les 10h del matí o per email):

- 2 fotografies en color tipus carnet

- Fotocòpia del DNI/ NIE

- Fotocòpia del número de compte si es vol domiciliar les mensualitats

- Full d’inscripció imprès i omplert amb les dades que s’indica (el trobareu en PDF en aquesta mateixa pàgina). No ompliu les caselles de color gris.

Un cop presentada la documentació, us comunicarem les dates per a realitzar el test psicotècnic. Les persones que vinguin de fora de Barcelona, poden fer-ho el mateix matí (a les 12h) i així aprofitar el desplaçament. Per validar la matrícula, primer s’haurà de superar el test psicotècnic i posteriorment, fer el pagament de 400€ de reserva de plaça.

Qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 16h a 18h. Tel. 93 268 78 77

Email: escola@pastisseria.cat

Notícies i activitats de l'Escola de Pastisseria

JORNADA DE PORTES OBERTES

Vols ser estudiant de Pastisseria per un dia?

El Millor Croissant del 2020

XIII Concurs Millor Croissant de Mantega d'Espanya

El Millor Panettone artesà del 2020

Adan Sáez, de la pastisseria Xocosave de Riudoms, guanya la cinquena edició del concurs que va tenir lloc el 12 de novembre.

Vine a conèixer l'Escola de Pastisseria