PANEM El Millor Croissant del 2021

Antonio Garcia i Ignacio Ramiro, de Panem Panadería Artesana, de Madrid, són els guanyadors de la XIV edició del Millor Croissant Artesà de Mantega d'Espanya, celebrat el 28 de setembre.

El concurs té per objectiu incentivar i premiar els coneixements i habilitats dels pastissers, reconeixent la qualitat de la pastisseria artesana del país.

PATROCINADORS DEL CONCURS: YLLA, CARTSERVICE, ELLE&VIRE.

Descarrega més informació en pdf

Notícies i activitats de l'Escola de Pastisseria

JORNADA DE PORTES OBERTES

Vine a conèixer l'Escola el 8 d'abril a les 16h

INSCRIPCIONS CURS 2024-25

El divendres 8 de març obrim inscripcions!

Sigues un estudiant EPGB

Com és un dia a l'Escola?

Vine a conèixer l'Escola de Pastisseria