Tots els camps són obligatoris

Sexe

Nacionalitat

Ciutat

Data de naixement

Curs en el que estàs interesat

Any acadèmic

Com ens has conegut?

Altres
Quin?

Masses Fermentades International Open Week

Aquest curs et permetrà endinsar-te en el món de les masses, amb totes les seves tècniques de fermentació.

Horari: De dilluns a divendres. Matins: de 10:00 a 14:00 h // Durada: 1 al 12 de març de 2021. 40 hores // PVP: 1200 €

Alumnat

· El curs està limitat a un màxim de 15 persones.

· Aquest curs està adreçat a professionals en actiu que vulguin especialitzar-se dins d’aquesta branca professional.

Contingut de curs

1. PREFERMENTS PER A LES MASSES: FUNCIONS I DESENVOLUPAMENT

2. COMPONENTS DELS INGREDIENTS DELS PASTATS
· Reposos de peces en bloc
· Reposos de peces
· Fermentacions en fred

3. PREPARACIÓ DE FARCITS
· Preparació de diferents decoracions

4. ENFORNAT DE PECES: FINALITZACIÓ DEL PRODUCTE DECORAT I EMPAQUETATGE

5. PREPARACIÓ DEL BUFET FINAL
· Resum final de totes les elaboracions

Aquesta mateixa tarda tindrà lloc l'Open Day del tema tractat

Peces a elaborar: pa amb poolish, burgues, pa de tomàquet, gofres salats, pa de remolatxa, focaccies, pizzes, berlines, cinnamon rolls, masses laminades, pa de motlle i brioixos salats i dolços

Reserves i matrícules

· Cal que us adreceu a la secretaria de l’escola, plaça Pons i Clerc, 2 (cantonada carrer Comerç), de Barcelona, per informar-vos de les dates de les inscripcions.

· Podeu demanar informació als telèfons 93 268 78 77 (escola) i 93 317 39 98 (Gremi de Pastisseria) al correu electrònic escola@pastisseria.cat o bé a la web www.escoladepastisseria.cat.

· Les peticions s’atendran per rigorós ordre d’inscripció i es tindrà en compte la limitació de places de cada curs.

· L’assistència als cursos de l’escola implica l’absoluta obligatorietat de dur l’uniforme i les eines establertes i d’acceptar el reglament de funcionament intern i les condicions economico-administratives de l’escola.

Preus del curs

· PVP: 1.200 €*

* Descompte per als agremiats
Descompte del 25% per als titulars o treballadors d’una empresa agremiada al Gremi de Pastisseria de Barcelona.

Condicions de pagament

· El curs s’haurà d’abonar en la seva totalitat abans del seu inici.

Altres consideracions

· Es considerarà formalitzada la matrícula un cop s'hagi abonat la totalitat de el curs.

Per si busques residència on allotjar-te durant el curs

Barcelona Resident és una nova residència a tocar de l’Escola de Pastisseria. Disposa d’habitacions individuals, amb bany privat i sortida a l'exterior, amb un espai per combinar l’estudi i el descans, fibra òptica simètrica, TV, nevera petita, ampli escriptori, climatització i armari de gran capacitat. La residència també compta amb altres serveis, com una sala d’estudi, menjador comunitari, bugaderia, recepció 24 h, solàrium, etc. Vine a descobrir-la!

Els alumnes de l’Escola de Pastisseria gaudeixen d’unes condicions especials a Barcelona Resident:

· Matrícula gratuïta: en inscriure’s a la nostra residència d’estudiants.

Oferim:

· Habitació individual amb bany privat.
· La millor ubicació possible.

Per a més informació, visites o sol·licitar pressupost contacteu amb nosaltres a info@barcelonaresident.cat
o al telèfon +34 93 268 78 79

No trobes el curs que estàs buscant?