Masses Fermentades International Open Week

Aquest curs et permetrà endinsar-te en el món de les masses, amb totes les seves tècniques de fermentació.

Horari: De dilluns a divendres. Matins: de 10:00 a 14:00 h // Durada: 1 al 12 de març de 2021. 40 hores // PVP: 1200 €

Alumnat

· El curs està limitat a un màxim de 15 persones.

· Aquest curs està adreçat a professionals en actiu que vulguin especialitzar-se dins d’aquesta branca professional.

Contingut de curs

1. PREFERMENTS PER A LES MASSES: FUNCIONS I DESENVOLUPAMENT

2. COMPONENTS DELS INGREDIENTS DELS PASTATS
· Reposos de peces en bloc
· Reposos de peces
· Fermentacions en fred

3. PREPARACIÓ DE FARCITS
· Preparació de diferents decoracions

4. ENFORNAT DE PECES: FINALITZACIÓ DEL PRODUCTE DECORAT I EMPAQUETATGE

5. PREPARACIÓ DEL BUFET FINAL
· Resum final de totes les elaboracions

Aquesta mateixa tarda tindrà lloc l'Open Day del tema tractat

Peces a elaborar: pa amb poolish, burgues, pa de tomàquet, gofres salats, pa de remolatxa, focaccies, pizzes, berlines, cinnamon rolls, masses laminades, pa de motlle i brioixos salats i dolços

Reserves i matrícules

· Cal que us adreceu a la secretaria de l’escola, plaça Pons i Clerc, 2 (cantonada carrer Comerç), de Barcelona, per informar-vos de les dates de les inscripcions.

· Podeu demanar informació als telèfons 93 268 78 77 (escola) i 93 317 39 98 (Gremi de Pastisseria) al correu electrònic escola@pastisseria.cat o bé a la web www.escoladepastisseria.cat.

· Les peticions s’atendran per rigorós ordre d’inscripció i es tindrà en compte la limitació de places de cada curs.

· L’assistència als cursos de l’escola implica l’absoluta obligatorietat de dur l’uniforme i les eines establertes i d’acceptar el reglament de funcionament intern i les condicions economico-administratives de l’escola.

Preus del curs

· PVP: 1.200 €*

* Descompte per als agremiats
Descompte del 25% per als titulars o treballadors d’una empresa agremiada al Gremi de Pastisseria de Barcelona.

Condicions de pagament

· El curs s’haurà d’abonar en la seva totalitat abans del seu inici.

Altres consideracions

· Es considerarà formalitzada la matrícula un cop s'hagi abonat la totalitat de el curs.

Per si busques residència on allotjar-te durant el curs

Barcelona Resident és una nova residència a tocar de l’Escola de Pastisseria. Disposa d’habitacions individuals, amb bany privat i sortida a l'exterior, amb un espai per combinar l’estudi i el descans, fibra òptica simètrica, TV, nevera petita, ampli escriptori, climatització i armari de gran capacitat. La residència també compta amb altres serveis, com una sala d’estudi, menjador comunitari, bugaderia, recepció 24 h, solàrium, etc. Vine a descobrir-la!

Els alumnes de l’Escola de Pastisseria gaudeixen d’unes condicions especials a Barcelona Resident:

· Matrícula gratuïta: en inscriure’s a la nostra residència d’estudiants.

Oferim:

· Habitació individual amb bany privat.
· La millor ubicació possible.

Per a més informació, visites o sol·licitar pressupost contacteu amb nosaltres a info@barcelonaresident.cat
o al telèfon +34 93 268 78 79

Descarrega més informació en pdf

No trobes el curs que estàs buscant?