Tots els camps són obligatoris

Sexe

Nacionalitat

Ciutat

Data de naixement

Curs en el que estàs interesat

Any acadèmic

Com ens has conegut?

Altres
Quin?

Panettone International Open Week

PLACES ESGOTADES Curs dedicat exclusivament a aquest producte màgic, en el qual podràs ampliar els teus coneixements al nivell més alt.

Horari: De dilluns a divendres. Matins: de 10:00 a 14:00 h // Durada: Del 5 al 9 octubre de 2020. 20 hores // PVP: 1200 €

Alumnat

· El curs està limitat a un màxim de 15 persones.

· Aquest curs està adreçat a professionals en actiu que vulguin especialitzar-se dins d’aquesta branca professional.

Contingut de curs

1. TEORIA SOBRE LES FARINES: TIPOLOGIA I CARACTERÍSTIQUES

2. COMPONENTS DE LES LLEVADURES MARE
· Activació d'una massa mare líquida i transformació a sòlida

3. LA FRUITA CONFITADA: CARACTERÍSTIQUES I ELABORACIÓ
· Elaboració i preparació de la xocolata Bean To Bar
· Iniciació del primer pastat

4. PREPARACIÓ DE LES RECEPTES AUXILIARS
· Execució del segon pastat
· Reposos i «boleados» del producte

5. COCCIÓ DEL PRODUCTE
· Glacejat i decoració
· Empaquetat i conservació del producte
· Costos del producte

Aquesta mateixa tarda tindrà lloc l'Open Day del tema tractat

Reserves i matrícules

· Cal que us adreceu a la secretaria de l’escola, plaça Pons i Clerc, 2 (cantonada carrer Comerç), de Barcelona, per informar-vos de les dates de les inscripcions.

· Podeu demanar informació als telèfons 93 268 78 77 (escola) i 93 317 39 98 (Gremi de Pastisseria) al correu electrònic escola@pastisseria.cat o bé a la web www.escoladepastisseria.cat.

· Les peticions s’atendran per rigorós ordre d’inscripció i es tindrà en compte la limitació de places de cada curs.

· L’assistència als cursos de l’escola implica l’absoluta obligatorietat de dur l’uniforme i les eines establertes i d’acceptar el reglament de funcionament intern i les condicions economico-administratives de l’escola.

Preus del curs

· PVP: 1.200 €*

* Descompte per als agremiats
Descompte del 25% per als titulars o treballadors d’una empresa agremiada al Gremi de Pastisseria de Barcelona.

Condicions de pagament

· El curs s’haurà d’abonar en la seva totalitat abans del seu inici.

Altres consideracions

· Es considerarà formalitzada la matrícula un cop s'hagi abonat la totalitat de el curs.

Per si busques residència on allotjar-te durant el curs

Barcelona Resident és una nova residència a tocar de l’Escola de Pastisseria. Disposa d’habitacions individuals, amb bany privat i sortida a l'exterior, amb un espai per combinar l’estudi i el descans, fibra òptica simètrica, TV, nevera petita, ampli escriptori, climatització i armari de gran capacitat. La residència també compta amb altres serveis, com una sala d’estudi, menjador comunitari, bugaderia, recepció 24 h, solàrium, etc. Vine a descobrir-la!

Els alumnes de l’Escola de Pastisseria gaudeixen d’unes condicions especials a Barcelona Resident:

· Matrícula gratuïta: en inscriure’s a la nostra residència d’estudiants.

Oferim:

· Habitació individual amb bany privat.
· La millor ubicació possible.

Per a més informació, visites o sol·licitar pressupost contacteu amb nosaltres a info@barcelonaresident.cat
o al telèfon +34 93 268 78 79

No trobes el curs que estàs buscant?